09215841866
سبد خرید 0
لوازم شکار >> چاقو >>
کد کالا : 790
قیمت : 9,300,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 9,300,000   (تومان)
˄˅

<<با احترام، لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه تعطیل است. سفارشاتی که در سایت ثبت میشوند در تاریخ 10 اردیبهشت ارسال خواهند شد>>

بررسی تخصصی و اجمالی

سرویس چاقو آشپزخانه 5 پارچه آرکوس 285700

چاقو آشپزی

سرویس چاقو آشپزخانه 5 پارچه آرکوس مدل 285700 یکی از حرفه ای ترین ست های چاقو آشپزخانه در کل دنیا محسوب می شود. این سرویس چاقو تولید برند آکروس و از سری یونیورسال universal است، خبر خوب اینکه تمامی محصولات آرکوس به طور مستقیم در خود اسپانیا به صورت اورجینال تولید و به تمامی کشورهای جهان صادر می گردد. این سرویس 5 پارچه شامل یک کارد بزرگ آشپزخانه به طول کلی تیغه 20 سانتی متر ، یک کارد نان بری با طول تیغه 20 سانتی متر ، یک چاقو سبزیجات با تیغه 10 سانتی متری ، یک کارد متوسط با طول 17 سانتی متر ، یک کارد متوسط با تیغه 15 سانتی متری  می باشد. جنس پایه نگهدارنده این سرویس چاقو آشپزخانه آرکوس چوب راش گردویی می باشد. برند آرکوس با بیش از سه قرن تجربه در زمینه تولید انواع چاقو ، یکی از بهترین و حرفه ای ترین تولید کنندگان انواع چاقو آشپزی تکی ، سرویس چاقو آشپزخانه، چاقو سرآشپز است. جنس تیغه چاقوهای سرویس آشپزخانه آرکوس 285700 از استیل بسیار مرغوب NITRUM  بوده و دسته آن از POM یا همان پلی اکسی متیلن می باشد.

یکی از حسن های تولیدات آرکوس دسته مرغوب و مقاوم آن است. به طوری که نسبت به انواع مواد شیمیایی مانند سفید کننده و شوینده ها و همین طور دماهای بالا مقاومت بسیار خوبی دارد . به علاوه مجهز به فناوری ضد باکتری Bactiproof Silver می باشد که میزان حضور انواع باکتری ، میکروب ، کپک و قارچ را به میزان 99/99 درصد کاهش می دهد.  

اگر می خواهید یک آشپزخانه حرفه ای داشته باشید، آن را با یک ست چاقو آشپزخانه حرفه ای کامل کنید. آرکوس حرفه ای ترین چاقو های آشپزی دنیا را تولید و روانه بازار می کند و محصولات این برند یک عمر کار شما را راه می اندازند.

ویژگی های محصول

تولید اورجینال برند آرکوس اسپانیا

سرویس 5 پارچه

کارد بزرگ آشپزخانه به طول کلی تیغه 20 سانتی متر 

 کارد نان بری با طول تیغه 20 سانتی متر 

چاقو سبزیجات با تیغه 10 سانتی متری

کارد متوسط با طول تیغه 17 سانتی متر 

کارد متوسط با تیغه 15 سانتی متری 

مشخصات فنی

مشخصات ساخت
کشور سازنده
اسپانیا
کمپانی سازنده
آرکوس / Arcos
مدل
285700
کد محصول
285700
طول تیغه چاقو
طول تیغه کارد بزرگ: 20cm
طول تیغه کارد نان بری: 20cm
طول تیغه کارد متوسط: 17cm
طول تیغه کارد متوسط: 15cm
طول تیغه کارد کوچک: 10cm
جنس تیغه
NITRUM Stainless Steel
نوع لبه
صاف
جنس دسته
Polyoxymethylene
رنگ
مشکی
وزن
2/95 کیلوگرم
نوع چاقو
آشپزی
سایر مشخصات
اورجینال
yes
غلاف
yes
وضعیت دستگیری
هر دو دست
لوازم جانبی
پایه نگهدارنده از جنس چوب راش گردویی

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با احترام، لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه تعطیل است. سفارشاتی که در سایت ثبت میشوند در تاریخ 10 اردیبهشت ارسال خواهند شد.

جهت مشاهده محصولات سایت، روی صفحه کلیک کنید